Shoplog XL #5 Januari en Februari

Ik had wat problemen om foto’s op mijn computer te krijgen. Daardoor heb ik niet eerder een shoplog kunnen plaatsen en wordt het nu dus een shoplog XL! Dit zijn al mijn aankoopjes van de maanden januari en februari. 🙂 Ik heb voordat ik aan het shoppen ben geslagen eerst mijn kast flink uitgemest. Ik ben definitief van maatje 36 af en heb daarom al deze kleding weg gedaan, plus dingen die ik gewoon niet (meer) draag. Ik heb 4(!) volle vuilniszakken met kleding weg gedaan, naar goede doelen, de kringloop en met sommige items kon ik nog vriendinnen blij maken. Geeft een fijn gevoel! Daarnaast had ik echt zin om mijn garderobe weer een upgrade te geven. Dit zijn de items die ik heb geshopt!

Oorbellen (Knopjes) en een ketting – Primark (€2,00 per stuk en €4,00)|
Ik heb best veel oorbellen, maar draag toch het meest dit soort knopjes. Hoort denk ik bij mijn stijl! Dus ik word er erg vrolijk van als ik een paar nieuwe varianten voor €2,00 mee kan nemen bij de Primark. Verder kocht ik deze ketting.

Panty – Primark  (€3,50), Shirtje  – Zara ( €12,99)
Een nieuwe panty erbij, ook van de Primark. Ik ben benieuwd naar het ‘shaping effect’. Verder kocht ik in de sale een shirtje van de Zara. Leuk met een statement ketting voor het uitgaan.

2 onderbroekjes en Olaf sloffen – Primark (€3,00 p.s. en €5,00)
Waarom is het zo leuk om een paar foute onderbroeken in je kast te hebben? Geen idee, maar ik vond deze geweldig. 1 met Koekiemonster en Elmo, en 1 van Olaf uit Frozen. I loovee Frozen en al helemaal van Olaf!! Dus ik kon de Olaf sloffen ook niet weerstaan.

Jurkje – Primark (€12,00) en Ketting – Pieces ( € 8,47)
Dit zwart/witte jurkje vond ik bij de Primark. Verder kocht ik een statement ketting van Pieces bij de Vila. Hij was voor de helft van de prijs. 🙂 Leuk voor bij een openvallend vest.

Fluffy vest – Primark (€15,00) en nog een fluffy vest – Only (€19,95)
Ik word blij van de fluffy trend. Daarom kocht ik nog twee fluffy vesten: een zwarte bij de Primark en een koraal kleurige van de Only. Daarmee is mijn fluffy collectie nu wel compleet!

Ketting – Pieces (€3,88) en een blazer – H&M (€15,00)
Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar Den Haag geweest voor een dagje shop-till-you-drop. Bij de Pieces kocht ik met 70% korting deze goudkleurige ketting. Bij de H&M vond ik deze shiny blazer. Afgeprijst van €49,95 voor €15,00. Ik vind hem erg leuk, vooral voor feestelijke gelegenheden, bijvoorbeeld over een jurkje als het wat kouder is.

Gebreid jurkje – Berschka (€35,99) en een jurkje – Mango (€19,99)
Een tijdje geleden schreef ik een artikel voor leuke dagelijkse jurkjes voor in de winter. Ik constateerde dat zulke jurkjes nog ontbraken in mijn kast. Ik vond bij Berschka een leuk wijdvallend gebreid jurkje. Bij de Mango kocht ik voor de helft van de prijs een donkerblauw jurkje. Ik heb erg veel zin om deze jurkjes te gaan dragen! Binnenkort hopelijk weer een Outfit of the Day hiervan.

Zo, dit was hem voor nu. Wat vinden jullie van deze aankopen?

 

 

3 thoughts on “Shoplog XL #5 Januari en Februari

  1. Wat een leuke items! Ik ben van plan morgen bij de h&m te gaan neuzen en misschien nog even bij de primark 🙂 en nog thanks voor je afdankertjes 😉

    Like

Geef een reactie

